۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

تجربه خروج ستاره ای

دو شب پیش تونستم از جسمم خارج بشم.
گوشه اتاق نشستم و سعی کردم به Gnostic Church  (معبد عرفانی) برم.
برای اینکار هم از استاد بلسبوب و هم از استاد سامائیل و هم از چند نفر دیگه که اسمشونو اینجا نمی گم درخواست کمک کردم اما از سر جام تکون نخوردم که نخوردم.
احتمالا من هنوز صلاحیت رفتن به اونجا رو به دست نیاوردم!

چند وقت پیش هم بین دنیای فیزیکی و بعد پنجم (سطح ستاره ای) گرفتار شده بودم. همه ش می خواستم از جسمم خارج بشم ولی نمی شد. یه جورایی گیر افتاده بودم. آخرش تصمیم گرفتم که با تمام توانم روی تپش قلبم تمرکز کنم. بعد از چند ثانیه، این کار باعث شد که یه سری اصوات رو بشنوم. صداها کاملا شفاف و واضح بود و در واقع قطعاتی از موسیقی فارسی و انگلیسی بود که پشت سر هم پخش می شد و بعد از چند ثانیه قطع می شد و قطعه بعدی شروع می شد. حدودا پنج قطعه شنیدم و بعد بیدار شدم. این اولین بار بود که چنین صداهایی از بعد پنجم می شنیدم. البته قبلا هم صدای ایگوها رو که بعضی وقتها در لحظه جدایی بین جسم فیزیکی و ستاره ای به گوش می رسه شنیده بودم. اما این دفعه فرق داشت. این موسیقی بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر